tisdag 8 juni 2010

Mara eller järnman - det är frågan....

Jag blev otroligt peppad av lördagens mara och känner mig sugen på mer. Funderar på vad det blir här näst: Ölands marathon i Löttorp (24/7) eller triathlon, järnmannen i Kalmar (31/7), båda "i närheten" av sommarstället. Vill helst köra järnmannen, men då måste jag få till en hel del sim- och cykelträning. Och på Löttorpsmaran finns alla förutsättningar för att göra en bra tid eftersom banan är flack (det finns inga backar på Öland) och starten inte går förrän kl. 17.... Jag funderar vidare!

4 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Jag röstar på mara! Mest för att simma är det värsta som finns :)

Magnus sa...

A - Jag kan hålla med om att simningen inte är den roligaste jag gör men det kan vara väldigt skönt ibland. Och jag har funderat på om en vattentät mp3 spelare kan göra det roligare?

Anonym sa...

Prylar. Alltid dessa prylar.... =)

Magnus sa...

Ja vad är det med prylar igentligen?Jag måste inte ha prylarna för att träna, förutom min Polar pulsmätare den är viktig för min träning. Men ibland kan prylar gör vissa saker roligare. ;)