måndag 9 maj 2011

Helgen som gick....

Helgen som gick var relativt lugn, trots att jag jobbade en av dagarna. Dessutom är det underbart att det fina vädret kommit tillbaka. Jag njuter i fulla drag varje minut jag är ute i solen. I lördags blev det en tidig löprunda tillsammans med en kompis. Vi sprang till och runt Sickla sjö (ca 21 km). För mig blev det en tung runda. Det kändes att jag hade mycket träning i kroppen sen veckan före då jag hade ovanligt många kundträffar där jag själv sprang. Jag kände mig sliten, helt enkelt.

I söndags jobbade jag för Cykloteket och deras MTB-läger på Lida friluftsgård i Tullinge. Jag pratade konditionsträning och vikten av att planera sin träning. Dessutom fick jag ett träningspass på cykeln. Mitt första MTB-pass på flera år! Väldigt trevligt.

Inga kommentarer: