tisdag 27 april 2010

Sverige Springer

Har just sett programmet "Sverige springer"där jag medverkade (avsnitt 4). Programmet handlade om pulsstyrd träning och det var första gången jag var med i TV. Programmet spelades in förra veckan. Kändes lite underligt att se sig själv, men jag tycker att min insats var ok, jag fick fram det jag ville. Kunde kanske ha pratat lite tydligare. Ska bli spännande att höra vad min PR-coach M säger (jo, jag har nyligen skaffat mig/fått en sådan!), programmet spelades in innan han kom in i bilden.

Jag tycker överhuvudtaget att programmet var bra. TV4 Sport har lagt programmen på en bra nivå som riktar sig till en ganska bred publik, inte bara "löparnördarna". Gillade också inslaget med de s.k. "bloggjoggarna" som är en intressant företeelse som just nu kanske fyller ett hål som löparklubbarna inte har fyllt. Även om jag är rädd för att företeelsen kommer att dö ut ganska fort tycker jag att det är jättebra med alla bloggare som inspirerar andra att börja röra på sig. Och det gäller ju alla träningsbloggar, förhoppningsvis även min.

Vad tyckte Ni?


Ps. Bilden är lånad från programmets Facebook-sida

Inga kommentarer: