lördag 11 september 2010

Stockholm halvmarathon

Bilden är lånad från http://www.stockholmhalvmarathon.se/

Om några timmar går starten på Stockholm halvmarathon och jag är inte där. Jag hade tänkt springa, men så kom annat i vägen. Så nu får jag istället hålla tummarna för alla vänner och kunder som står på startlinjen. Ett par av dem tänker jag lite extra mycket på, till exempel underbara Susanne som jag har coachat i några månader med det här loppet som mål. Om ingenting oförutsett händer är jag säker på att hon kommer klara målet med marginal. En annan är H som regelbundet kommer på de Runningclub-klasser jag håller på Balance Training. Varje gång jag möter henne kommer hon med ett stort leende: hon inspirerar mig massor och jag hoppas att jag kunnat bidra till att hon klarar halvmaran idag som blir hennes första längre lopp. Men det är så klart många, många fler jag tänker på idag. Så lycka till, alla Ni som springer idag.

Inga kommentarer: