onsdag 3 november 2010

Att utmana sig själv.

Jag tycker att man bör våga utmana sig själv och göra saker som man känner sig osäker på. Igår antog jag en för mig väldigt stor utmaning - jag sjöng offentligt. Om det är något jag inte kan och inte gör så är det att sjunga, jag är mer eller mindre tondöv. Det var karaokekväll på hotellet här i Portugal och för att få igång gästerna tog jag mod till mig och gick upp. En av anledningarna till att jag vågade göra detta var att jag fick sällskap av två kollegor som hade bestämt att vi skulle sjunga Afrodites låt "Never let it go", och det när både Blossom och Kayo fanns i lokalen. Hur skulle detta gå? Jag var väldigt nervös men tänkte "vad är det värsta som kan hända?", ja det skulle vara att jag blev utskrattad och det kan jag faktiskt bjuda på. Och nu gör jag slag i saken och bjuder även er på det - skratta, gråt eller stäng av för här har ni Mig, Linus och Jocke.




Hur det gick.....jo vi fick rungande applåder, tror inte det var för att det var så bra mer för att vi vågade bjuda på oss.

Inga kommentarer: