onsdag 19 oktober 2011

Sista klasserna

Åter hemma i Sverige har det varit fulla dagar med mycket kundmöten och nya projekt som ska sättas. Innan jag åkte till Portugal bestämde jag mig efter mycket tänkande för att sluta med mina fasta klasser på Balance Training. Hur roligt det än är att ha dem har jag känt att jag inte riktigt hinner med och ibland måste man fatta beslut som inte är helt roliga. Så idag var det dags för de sista klasserna. Jag ville göra en snygg avslutning och själv informera kunderna - jag har många stamkunder på mina klasser. Det blev en härlig stämning rakt igenom, men roligast var nog spinningklassen. När jag var i Portugal filmade jag en cykeltur jag gjorde. Filmen klippte jag ihop och satte ljud på. Så med den på storbild kunde jag guida alla deltagarna på en cykeltur i Portugal. Jag har fått väldigt många fina ord från kunder idag och det är med sorg jag lämnar ifrån mig klasserna. Nu har jag lovat att jag kommer komma tillbaka och köra lite "eventklasser" och vikariera lite, så helt lämnar jag ju inte.

Inga kommentarer: