söndag 23 oktober 2011

Spännande framtid



Det händer mycket just nu. Företaget rullar på bättre än jag hade vågat hoppas på och det är många nya projekt på gång. Efter att jag hade gjort mina sista fasta klasserna på Balance i onsdag ringde en annan träningsanläggning och ville ha mig som instruktör. Vi får se, men om det blir av återkommer jag om det. I veckan fick jag också en fråga om att komma tillbaka till Workout Åre som presentatör nästa år. Både roligt och smickrande att bli ditbjuden igen! Håll utkik efter programmet för det blir något utöver det vanliga. I helgen gjorde jag också en fotografering för att få bilder till ett löpkompendium jag håller på med. Tanken är att det ska vara klart och tryckt till min workshop nästa helg, så jag har en del arbete att göra nu i veckan..

Ps. Min workshop blev snabbt fulltecknad, men jag hoppas kunna erbjuda den snart igen.

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

kul att det går bra för dig magnus, du förtjänar det verkligen!!

Anna (Orka mera) sa...

Roligt för dig! Lycka till med allt!