tisdag 15 november 2011

Alla har vi något att jobba med

Det här med kropp och träning är intressant. Hur vältränad Du än är finns det alltid områden som behöver jobbas lite extra med. Ta en av mina kunder, till exempel. Han är vältränad och klarar de flesta övningar och uppgifter jag ger honom utan större problem. Hans "akilleshäl" är istället rörligheten där vissa övningar blottar svagheterna. Så efter att ha jobbat extra mycket med detta har han gjort framsteg även där. Vad vill jag då säga med detta? Jo, att alla har sina starka och svaga sidor. Att även de idrottare som vi betraktar som fulländade ofta har sidor som behöver extra arbete. Väl värt att tänka på.



Tack J för att jag får lägga upp denna film, du är grym att jobba med och alltid skönt att vi kan skratta med och åt varandra.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså jag DÖÖÖÖR så kul! Så skön och avslappnad inställning av din kund att låta dig lägga upp filmen.

Träningen och livet sa...

Ett gott skratt förlänger livet...

Ulrika sa...

hahaha. Underbart. älska prestigelöshet!

Magnus sa...

Visst är det helt underbart och stor eloge till J som vågar bjuda på sig själv.

Katarina sa...

Underbart. Skönt att det finns fler som faller under epitetet "orörliga"!
Har efter mycket slit fått godkänt på den där nu, något om kändes som mission impossible från början!