onsdag 30 november 2011

The Nike Blast...jag presenterar klasser


Idag kom schemat och anmälningssidan till årets Nike-konvent, The Nike Blast, i Stockholm den 4-5 februari 2012. Och därmed kan jag äntligen berätta att jag kommer att presentera två klasser vid konventet. Jag är stolt, smickrad, glad, nervös, livrädd och allt möjligt annat som jag inte kan sätta ord på just nu. Det blir utan tvekan det största jag gjort som tränare. Så nu blir det några veckor av hård träning och förberedelser. .


Klasserna jag kommer att köra är:

* Crossfit Endurance - Let´s feel the heart! (lördag kl.14.20)

* Spinning - From Heaven to Hell - and Back! (söndag kl.10.20)

Boka in er nu, det kommer bli en grym helg!


4 kommentarer:

Anna Johansson sa...

Stort grattis ! Du fixar det galant det är jag helt övertygad om.

// Anna

Anna (Orka mera) sa...

Är bokad till crossfit-klassen. Och hoppas bli minst lika trött som på din crossfit-klass i Portugal för något år sen! Vi ses!

Magnus sa...

Vad kul Anna, jag tror nog att jag kan lova minst samma trötthet ;)

Träningen och livet sa...

Tack för en bra dag igår på löparkliniken.