fredag 6 augusti 2010

Allt eller inget....

Visst blev den ett långt löppass igår. Sprang fram och tillbaka till Löttorp (Byrumsvägen till Löttorp, genom samhället och tillbaka till Böda på väg 136), vilket blev ca 25 km. Sprang lite fortare än vanligt och var helt slutkörd när jag kom tillbaka....

Måste också berätta om hur stolt jag var över dottern igår: Efter att min fru gjort sin löprunda på morgonen föll hon för dotterns tjat och tog henne med sig på en efterlängtad löptur. Det blev dryg 1 km - en enorm sträcka för en 3-åring - och hon sprang hela vägen! Ett tydligt tecken på att det där med att barn gillar det föräldrar gör stämmer.... Så nu är det helt klart dax att göra det jag lovat, nämligen köpa en par riktiga löpskor till henne.

2 kommentarer:

Suss sa...

Vad underbart att läsa Magnus och det är samma här hemma :-) Men jag har aldrig hittat skor till 3-åringar.
Vilket märke har det?

kram Suss

Magnus sa...

Hej Suss,

Alla de stora skomärkena har skor för barn (från 24-25 och uppåt) men det är inte så mång butiker som tar in dessa. För dotter kommer det nog att bli ett par Asics.