fredag 4 februari 2011

Jobbig, men fin dag.


Bilden: Egen

Begravning och en av de jobbigaste stunderna i mitt liv. Ceremonin var väldigt personlig och vacker, men det var fruktansvärt jobbigt att behöva ta farväl av någon som jag tyckte mycket om. Missförstå mig inte, det är alltid sorgligt när någon närstående går bort, men när det är någon ung (37 år, nästan jämngammal med mig) kryper det närmare på något sätt. Jag har nog aldrig gråtit så mycket som idag. Nu sitter jag hemma med familjen och är så trött, både i kroppen och själen.

Vi ska inte ta saker för givet. Lev i dag för vi vet inte vad som händer i morgon. Detta är något jag måste bli mycket bättre på. H, jag kommer att minnas Dig som den person du var och mina tankar kommer finnas hos dig länge.

1 kommentar:

Sirpa sa...

Skickar en stor kram!